۰۲۶۳۲۵۶۵۰۵۰
۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

شرایط مرجوعی

توجه به این‌که محصولات عرضه شده در دهاتی شامل مواد‌غذایی و محصولات فاسد‌شدنی می‌باشد، امکان مرجوع نمودن کالاها فقط در موارد زیر امکان پذیر است.

اشکال و یا ایراد محصول باید حداکثر تا ۱ روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان دهاتی اطلاع داده شود. در این صورت اشکال محصول توسط کارشناسان دهاتی بررسی می شود و در صورت تایید اشکال محصول تعویض و یا مبلغ دریافتی آن عودت می گردد.

اگر مشخصات محصول دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد باید محصول در شرایط اولیه خود باشد و مشتری از آن استفاده نکرده باشد و از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۵۶۵۰۵۰ اطلاع دهد تا مشکل مورد بررسی قرار گیرد.

در صورت انصراف کاربر از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال محصول انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان دهاتی از طریق شماره تلفن ۰۲۶۳۲۵۶۵۰۵۰اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

در صورتی که محصول مورد نظر در حمل و نقل آسیب دیده باشد و یا بسته‌بندی آن در زمان حمل دچار آسیب شده باشد، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن محصول خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد عودت شود.

در صورت هر گونه مشکل و سوال به واحد مشتریان دهاتی به شماره تلفن ۰۲۶۳۲۵۶۵۰۵۰تماس حاصل نمایید.