۰۲۶۳۲۵۶۵۰۵۰
۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

پرسش‌های متداول

چه زمانی می توان از فروشگاه اینترنتی دهاتی خرید کرد؟

سفارش محصول در ۲۴ ساعت روز و تمامی روزهای هفته حتی روز های تعطیل امکان پذیر است و تحویل محصول در روزهای کاری از ساعت ۱۳ الی۱۵ امکان پذیر می باشد.

آیا ارسال محصولات رایگان صورت می گیرد؟

برای تمامی ساکنین ارسال محصولات به ازای خرید بالای ۲۰۰ هزار تومان به صورت رایگان و هزینه ارسال برای خریدهای زیر ۲۰۰ هزار تومان، براساس مناطق محاسبه می شود.

چگونه می توان به خرید اینترنتی اعتماد کرد؟

شما می توانید هزینه خرید محصول را پس از تحویل محصول پرداخت کنید.

آیا قیمت ها در فروشگاه اینترنتی دهاتی بیش تر از قیمت درج شده بر روی خود محصول و قیمت بیرون است؟

خیر. تمام قیمت ها همان قیمت درج شده روی محصول می باشد و برخی محصولات با اعمال تخفیف 5٪ تا 10٪ به فروش می رسد.

چگونه باید سفارش خود را ثبت کرد؟

شما طبق مراحلی که درسایت لحاظ شده سفارش خود را ثبت می نمایید سپس وضعیت سفارش از طریق شماره پیامک ____ و یا ایمیل به شما اعلام می گردد همچنین فاکتور خرید نیز، هم به صورت پیامک و هم هنگام تحویل محصول برای شما ارسال می گردد.

اگر در هنگام تحویل٬ محصول مشکل داشت چه کار باید انجام داد؟

اگر محصول مورد نظر دچار مشکل باشد اعم از نداشتن تاریخ و یا خراب بودن آن بهتر است با واحد امور مشتریان به شماره ۰۲۶۳۲۵۶۵۰۵۰ تماس حاصل نمایید و در صورت بررسی مشکل محصول مورد نظر عودت می یابد و یا تعویض می شود.

چگونه می توان از تخفیفات ویژه دهاتی باخبر شد؟

فروش ویژه و یا تخفیف های دوره ای محصولات معمولا در صفحه اول سایت اعلام می گردد و هم چنین برای مشترکین فروشگاه در قالب خبرنامه به صورت ایمیل و یا پیامک ارسال می گردد.